sobota 28. června 2014

SWISSMAN

Před týdnem jsem si prožila jeden z největších zážitků ve svém životě a pořádně si sáhla na dno.
Swissman nás již po příjezdu uvítal ohromujícími horami a my se těšili až je zdoláme. Samozřejmě jsme netušili do čeho jdeme. Pro Honzu to byl první Ironman a pro mě první extrémní ironman, ve kterém v celkovém součtu nastoupáte 6km.

Na tento závod byl povinný doprovod, který nám profesionálně zajistili Honza Oppolzer a Pája Mužíček, bez nich bychom opravdu byli ztraceni.

Ráno vstávačka v 2:30, to bylo smrtící, ale nezbytné, abychom stihli depo a nalodění v 4:15.
Loď nás vedla asi 45 min na ostrov odkud se startovalo směr maják :) Celou plaveckou část jsem neviděla nikoho před sebou jen jsem věděla o Honzovi, který vypálil hned po startu.
V depu jsem byla asi do 10 místa, což bylo motivující. Již při prezentaci nám bylo řečeno, že tento závod není o umístění a vítězem je každý kdo dokončí, až po dokončení jsem pochopila, proč :)

Čekali nás 3 kopce s celkovým převýšením kolem 3,6 km. První 12 km stoupání na Gotthard Pass bylo  po nepříjemných kostkách, které jen prohlubovaly náročnost celé tratě. Představa housky se šunkou mne hnala dopředu :) Pak nasledoval parádní sjezd a výstup na Furka pass, kde už jsem toho měla docela plné zuby, ale představa, že už musím zdolat jen jeden kopec byla motivující. Třetí výstup na Grimsel Pass byl třešinkou na dortu v této cyklistické části, pak 20km sjezd a rovina po cyklo tratích do běžeckého depa. Zpráva, že mi Honza dal na kole hodinu mi dala psychickou sílu do běhu.
Běh začínal kratším stoupáním a poté 12 km rovinou kolem jezera Brienzersee. Už tam jsem cítila, že teplé počasí mi úplně nebude hrát do karet a taky se tak stalo. Zřejmě přehřátí a následně problémy se žaludkem udělaly dlouhý pochod ze zbývající tratě. Naštěstí se Honza Oppolzer rozhodl, že se ke mě přidá již po 8 km běhu což mě zachránilo.
Finální 8 km dlouhé stoupání s převýšením 1100 bylo opravdu poslední kapkou a pro mě totálně smrtící. Poslední km ruku v ruce s našimi doprovody jsem dokončila po 17 hod a 24 min.
Zážitek famózní a zatím pro mě nepřekonatelný.
Takže děkuji SWISSMANE!!!

Honza doběhl v neskutečném čase 13:26 na parádním 13. místě!!! Na běhu za sebou nechal početnou část svých soupeřů.
Dalším úspěšným Čechem byl David Sajner, který doběhl na 80. místě v čase 15:43.
Jsem zvědavá jakým závodem tenhle zážitek překonám :)

Velice děkuji Renče a Barče Kondrovým za podporu, klukům ze specialized Dejvice za servis, Radkovi Kaftanovi za cenné rady k tréninku a v neposlední řadě všem co nám fandili.








Žádné komentáře:

Okomentovat